Tema: Re: del ilgo vedimosi
Autorius: SauliusG
Data: 2011-10-14 11:53:42
Nu mano turimam Astra G 2,0 DTI kaitinimas siom dienom sekmingai veikia.

Tikrinimo tvarka:
1. Pakaitinimo zvakes ir ju periferija (zvakiu rele ir pan)
2. Kuro slangutes tarp purkstuku ir siurblio gal ora gaudo, bet seip is
esmes gaudytu ir vasara
3. Man sita beda buvo del suluzusio tepalo temperaturinio daviklio - jis
levus duomenis siusdavo i sistema, ko pasekoje blogai vesdavosi.:)