Tema: Re: del ilgo vedimosi
Autorius: CodeC
Data: 2011-10-14 11:26:59
On 10/14/2011 11:14 AM, tom wrote:
> sveiki,
>
> ryte (ar po ilgesnio pastovejimo) uzvedant mashina reikia ilgai sukti
> starteri, kol uzsiveda.
> Anksciau labai greitai uzsivesdavo. Starteris suka normaliai. Toks jausmas,
> kad kuro is karto nepaduoda.
> Beje, ziema irgi panasiai budavo, o vasara kazkaip si problema dingdavo.
>
> Sakau, gal del atsalusio oro, kazkodel kuras "grizta " i baka ir kol sistema
> uzsipildo, tenka pabruzinti?
>
> Girdejau, kad deda kazkokius voztuvus kuro sistemoje, kad kuras negristu i
> [...]

tikrai geras patarimas butu nuvazuot i pvz Autura ar kita servisa, kur
zino ka daro. Man autura viska nuosekliai istestavo ir pasake problemas.
Dabar kuriasi kai bite. O kaltas buvo starteris, kuri jau viena karta
nesekmigai remontavo siknarankiai, kiti poto sake, kad viskas OK ir net
netvarke ir pan. irgi siule N-taji karta keist zvakes, filtrus ir
kitokias nesamones. tuom norejau pasakyt, kad ne viskas is tikro ok kas
taip atrodo ir paciam gali ilgai uztrukti kol viska patikrinsi.
man po prisiruosimo uztruko 2 dienas - diena auturoj diagnostika ir
diena dage starterio remontas.