Tema: Re: Išrinkto variklio plovimas. Chemija?
Autorius: Dizzy
Data: 2011-10-17 20:43:52
2011.10.16 11:15, Staska rašė:

> Nu plauti buvo ir Tomio parodyti vvti varikliai, ir Hondos Vtec'ai, paskui
> sukami drasiai>8000rpm, ne vienas britvos variklis maudesi toj pacioj
> plovimo vonioj, ir kazkaip ne vienas nesusikraipe, nei blokai, nei galvos..

nu tai statistiškai ne kiekvienas būtinai susikraipys, bet sakoma, kad
nereikia taip plauti. Aš pakliuvau į blogąją statistikos dalį...

P.S. VVTL-i variklis, o ne VVT-i. Skirtumas- pirmasis neturi gilzių.
Cilindras yra aliumas su spec padengimu.

ok, galima rakinti temą. Nupurkšiu valikliu, patrinsiu šepečiu ir po
šiltu kercheriu plovykloje.