Tema: Re: ne šūdarankiai?
Autorius: Renookas
Data: 2011-10-14 11:35:39
as nuolatos cia tas akcijas darau, ir tikrai nera tokio poziurio kad pinigai
gauti ir px. tikslas ne pinigus gauti, nes ant tu akciju uzdirbti neina, ten
visiskai kiti tikslai - klientams parodyti kur esi, kokias paslaugas teiki,
tiketis nuolatinio kliento, kitu darbu gauti, kurie ne pagal akcija. O kad
ateina klientu kurie pasipute mol as cia bapkes mokejau dabar paaiskinsiu
kaip turite dirbti tai atsiranda. Geriausia mergaite atvaziavo masinai ratus
keisti ir pradejo aiskinti kodel cia trise prie jos masinos is karto dirba.
nu vienu zodziu per sitas akcijas, keistuoliu, nachalu ir pan buna ne taip
mazai, bet tikrai normaliu ir pastoviu klientu taip pat atsiranda o del ju
ir dirbam. O darbuotojui kuris paaiskino man kad cia akcijine masina ir px,
tai biski skaudejo nuo manes jau ir finansiskai ir moraliskai.

"cD-r0m"  parašė naujienų news:j6vutm$jk7$1@trimpas.omnitel.net...

Pats dariau akciją per kuponus, vaizdajuosčių perrašymui. Net praėjus trims
mėnesiams nuo pinigų gavimo nedingo nė lašo noro teisingai elgtis su savo
klientais, o dar po to kai kurie ir grįžt spėjo :) Aišku būna tokių kurie
ateina labai atsipūtę, vos ne stiliuje, kad aš gavau pinigus už paslaugą ir
neturiu kur dėtis, bet kažkaip ir su jais galima rast bendrą kalbą. Taigi ne
visi kupončikai šūdarankiai :)