Tema: Re: ne šūdarankiai?
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-10-11 02:25:42
Pats dariau akciją per kuponus, vaizdajuosčių perrašymui. Net praėjus trims
mėnesiams nuo pinigų gavimo nedingo nė lašo noro teisingai elgtis su savo
klientais, o dar po to kai kurie ir grįžt spėjo :) Aišku būna tokių kurie
ateina labai atsipūtę, vos ne stiliuje, kad aš gavau pinigus už paslaugą ir
neturiu kur dėtis, bet kažkaip ir su jais galima rast bendrą kalbą. Taigi ne
visi kupončikai šūdarankiai :)