Tema: Re: Opel Vectra '04 ir DTi?
Autorius: Pagonis
Data: 2011-10-11 08:06:32
Parke sukasi keliolika, ridos nuo 250 iki 450 tukstanciu. Man asmeniskai 
sita vectra- pirmiausia kazkokia beskonybe. Nei isvaizda, nei salonas, nei 
patogumu pasizymi. Is technines puses lekia vairo koloneles, vaziuokles, 
atraminiai guoliai, pora 1.9 varikliu jau pakeista. Kaip firmos- gal ir 
dzin, bet sau neimciau niekad.
Jei jau opelis, tai geriau bent saabas :)

"Vytautas" <kazkoks@pastas.lt> wrote in message 
news:j70gfo$sbv$1@trimpas.omnitel.net...
> 2.0 bus silpnokas, beto ir komplektacijos lygis paprastai su jom buna 
> prastesnis. 2.2 jei normalios bukles tai visai smagus, nors galetu buti ir 
> geriau.
> 2.2 universals - 6-6.3 sanaudos (realios, Vilnius) prie kokiu 250 -300k 
> reikia keisti smagrati. bedos su vairo stiprintuvais, EGR. o siaip tai 
> visai nieko variklis. nuo 3.0 siulau begti kuo toliau - apie ekonomija 
> galima pamirsti, bet galios mazoka. 1.9 reikia dirza keisti ir jei daug 
> vaziuoji tai nebus labai pigu. aisku grandine su 200-350 k km irgi turi 
> minusu
>
> "Mano" <nenoriu@spamo.ne> wrote in message 
> news:j6vm0f$ert$1@trimpas.omnitel.net...
>> Sveiki,
>>
>> Ka gero ar blogo galite pasakyti apie Opelinius variklius 2.2 DTi? Metai 
>> apie 2004. Ar verti demesio? Ar labai prieziuros reikalauja? Kiek sake, 
>> kad pakankamai ekonomiski, tik ar tikrai?
>>
>> Ziurineju Opel Vectra apie 2004 metus dyzeli. Pasirinkimas varikliu 
>> didelis: 2.0DTi, 2.2DTi, 1.9CDTi ir 3.0CDTi. Ekonomiskiausi 1.9, bet ar 
>> jie pakankamai gero tokiam automobiliui. Ar ne per mazi tokiai didelei 
>> masinai? Girdejau, kad daugumos Common rail'iniu dyzeliu resursas apie 
>> 200k km, o veliau prasideda loterija. Su senais atseit taip nera. Ar tai 
>> tik mitas?
>>
>> Taigis is anksto dekui uz bet kokia info!
>>
>>
>>
>>
>>
>
>
>