Tema: Re: Opel Vectra '04 ir DTi?
Autorius: Vytautas
Data: 2011-10-11 07:25:28
2.0 bus silpnokas, beto ir komplektacijos lygis paprastai su jom buna 
prastesnis. 2.2 jei normalios bukles tai visai smagus, nors galetu buti ir 
geriau.
2.2 universals - 6-6.3 sanaudos (realios, Vilnius) prie kokiu 250 -300k 
reikia keisti smagrati. bedos su vairo stiprintuvais, EGR. o siaip tai visai 
nieko variklis. nuo 3.0 siulau begti kuo toliau - apie ekonomija galima 
pamirsti, bet galios mazoka. 1.9 reikia dirza keisti ir jei daug vaziuoji 
tai nebus labai pigu. aisku grandine su 200-350 k km irgi turi minusu

"Mano" <nenoriu@spamo.ne> wrote in message 
news:j6vm0f$ert$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
>
> Ka gero ar blogo galite pasakyti apie Opelinius variklius 2.2 DTi? Metai 
> apie 2004. Ar verti demesio? Ar labai prieziuros reikalauja? Kiek sake, 
> kad pakankamai ekonomiski, tik ar tikrai?
>
> Ziurineju Opel Vectra apie 2004 metus dyzeli. Pasirinkimas varikliu 
> didelis: 2.0DTi, 2.2DTi, 1.9CDTi ir 3.0CDTi. Ekonomiskiausi 1.9, bet ar 
> jie pakankamai gero tokiam automobiliui. Ar ne per mazi tokiai didelei 
> masinai? Girdejau, kad daugumos Common rail'iniu dyzeliu resursas apie 
> 200k km, o veliau prasideda loterija. Su senais atseit taip nera. Ar tai 
> tik mitas?
>
> Taigis is anksto dekui uz bet kokia info!
>
>
>
>
>