Tema: Re: citroen C5 2005m +/-
Autorius: eimaz
Data: 2011-10-05 11:00:02
per 4 metus nuvažiuota 100k ir sukišta 40k lt. čia jau baisu sakyčiau, per
metus 10k lt.

"Regnum"  wrote in message news:j6h2bj$rib$1@trimpas.omnitel.net...

eksploatuoju 2001m C5 3L sedaną (pirktas 2007m su 54Kkm rida), ir 2006m 2HDI
universalą (šitą pirkau iš salono naują). Kadangi kalbama apie II kartos C5
tai nekalbėsiu apie trilitrį , kuris kurą ryja kaip karvė nors važiuot daug
smagiau nei su universalu. O kalbant apie universalą, tai trumpai būtų taip:
per 6 metus eksploatacijos (nuvažiuota tik 93K) VEHO sąskaitų suma pasiekė
apie 40K (nu čia ne tik remontai bet ir eiliniai aptarnavimai, aksesuarai,
padangos, akumas naujas ir pan.). Per penkis metus turbūt nebuvo mėnesio,
kad nereikėtų rašytis į priėmimą į VEHO, ir tik pasibaigus lizingui kažkaip
įvyko stebuklas, kad visus 2011m. nereikėjo į servisą apart eilinio
aptarnavimo ty tepalai ir tt. Iš kitos puės galiu pasakyt, kad nebuvo tokio
gedimo dėl kurio nebūčiau galėjęs tuo momentu važiuot su juo, bet gedimus
vistiek tekdavo tvarkyt (pvz hidraulikos siurblys nuduso praėjus mėnesiui
kai pasibaigė 3m garantija, jo kaina 2,4K, nors pavyko išsiderėt už 30%, dėl
autopiloto nustojo veikt greičio apribojimo funkcija - teko keist pedalą,
kaina apie 1k, vairuotojo sėdynės šildymas nusprogo paeiliui abi dalys,
vieną keitė nauja - 1,5K, o kai nusprogo sėdimoji dalis, suremontavo už 300
be keitimo). Kalbant apie dyzelio sąnaudas, tai man gaunasi maždaug 1L
daugiau nei deklaruojamos, asmeniškai man dyzeliuko galios pakanka, nors
lyginant su 3l aišku ne taip smagiai važiuoja. Šitų mašinų nuvertėjimas
nesvietnas lyginant su passatu, bet apibendrindamas galiu pasakyt, kad kai
teks keist - vargu ar žiūrėsiu į kitą gamintoją :) Nu čia jau diagnozė
aišku, bet yra kaip yra ...