Tema: Re: citroen C5 2005m +/-
Autorius: neratoblogo
Data: 2011-10-05 10:31:11
Kuro sanaudas rasi www.auto.ru

Turimas 2005 m. C5 2.2 hdi universalas nevirsijant 90-100 km/h greicio ir
malantis po Lietuva suvalgo iki 5,5-6 litru.
Mieste iki 9 litru.

Pirktas buvo su ~220000 km rida ir dviem defektais: sankaba prie pabaigos ir
pasibaiges keleivio puses pusasis.
Sutvarkius tuos defektus, jokiu problemu per daugiau kaip metus naudojimo
neiskilo (~35 000km).

Sakyciau, masina neproblematiska ir tinkanti bet kam, ne tik citro
entuziastui (lyginu su pries tai turetu XM'u).

Bet, pries perkant geriau nuvezt patikrinimui pas citrodaktara.