Tema: Re: Alfa 147 JTD +/-
Autorius: Monte
Data: 2011-09-26 08:29:11
Pats vazineju su 156 1.9JTD. Atkreipk demesi, kad 1.9 varikliai buvo su 8 ir 
16 ventiliu. Atitinkamai skiriasi ir galingumai. Variklio periferijos 
problemos pradeda lysti po dideliu ridu. 156 ir 147 alfu silpnesne vieta yra 
priekine pakaba (apatines ir virsutines svirtys). Musu keliais nelabai ilgai 
laiko, o ir kainuoja nepigiausiai.

"audrius" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message 
news:j5n7f2$te5$1@trimpas.omnitel.net...
> dekui, issamus aprasymas.
> buvau susidares ispudi, kad 147 tai ne 156, o Stilo kitu apvalkalu, 
> sudomino modelis aisku tik del to, kad galima uz pakenciama kaina 
> nusipirkt gera ir ekonomiska dyzeli, bet kitas periferijos patikimumas 
> kelia daug abejoniu
>
> "[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> wrote in message 
> news:j5ibu3$j71$1@trimpas.omnitel.net...
>> na daugiau info visada gali rasti alfaklube: 
>> http://www.alfaklubas.lt/forumas/index.php?topic=64572.0
>>
>> 2.4JTD į 147-ą nebuvo dėtas (atmetus žiedinėm ruoštas kelias mašinas) - 
>> ėjo tik į 156-ą.
>> šiaip 1.9 einamo remonto kaštai kažkiek pigesni negu 2.4. neplanuoto 
>> remonto metu prie variklio tas dar labiau išryškėja.
>>
>> 147 tas pats 156 kitam kėbule, pakaba vienoda. priekis lepesnis, gale 
>> reaktyvinės traukės. suvedimas daromas pilnas, dažnai chebra net nežino, 
>> kad gale ekscentrikai stovi - nors jie ten aliume tai buna "užkepa" 
>> neblogai. dauguma sailentblokų keičiama atskirai nuo šakių/svirčių.
>> iš brangesnių detalių būtų priekinės apatinės/viršutinės šakės šarnyrai - 
>> keičias su visa šake, ten kažkas ~500/200lt/vnt. atitinkamai. gale 
>> išilginės svirtys brangesnės - ~300lt/vnt normalesnes. rato guoliai 
>>  >300lt/vnt.
>>
>> kaip tokių trim-level'ių lyg ir negirdėjau. dažniausiai kur salonas su 
>> oda jau daugiau ir viduj žaislų pridėta. odiniai salonai irgi ten keli 
>> būna - alia su Alfa logo ant kėdžių, tada full MOMO trim'as, bet kaip jie 
>> ten skirstosi tai hz.
>>
>> yra pašonėj 156 2.4JTD SW jau gerus keturis metus juzinamas. buvo 
>> ~220kkm, dabar jau arti 300kkm. be einamo remonto ir visokių 
>> fintifliuškių (alia ciuningo) per tą laiką pats sugedo:
>> - AC kompresoriaus sankaba išėjo į lauką pasivaikščioti;
>> - gale kelios reaktyvinės traukės sugalvojo, jog laikas žemam startui;
>> - priekyje viršutinė svirtis + keli sailentblokai;
>> - granatos guma;
>> - generuoklio "šokoladukas";
>> - el. lango mechanizmas;
>> - veidr. šildimas;
>> - gal. dangčio valytuvo motoriukas
>> - neperseniausiai sugalvojo numirti alkūninio daviklis;
>>
>> lyg ir nieko nepamiršau.
>>
>>
>> "audrius" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message 
>> news:j5i1ob$6jo$1@trimpas.omnitel.net...
>>> sveiki, domina 147 dyzeliai, tiek 1.9, tiek ir 2.4 egzotika, del 
>>> variklio versiju irgi ziniu mazai
>>> ar labai dydelis blogis? kokios ligos ir kur tiketis extra ishlaidu?
>>> kaip atskaitos tashka imkim pvz... Megane ar Laguna panasiu metu ir koki 
>>> kita labai neispopsejusi neTDI kibiriuka, ale Focus, 307, Astra