Tema: Re: Alfa 147 JTD +/-
Autorius: audrius
Data: 2011-09-23 17:06:18
noriu isgirsti kuo mano nurodyta 5-10m senumo mashina skiriasi nuo naudojamu kitu 5-10m mashinu, tarkim iman statistiskai, kad jos nuvaziavusios toki pat atstuma, naudotos panasiom salygom, pvz:
-pasatai visi genda, draugai remontininkai apsiverte detaliu kalnais, savo renushkei saugiklio pasikeist negaliu per juos
-laguna yra auksciau visko
-variklio kapitalke 106 pezukui galima daryt lauke
o jei rimtai - tai kokie kontrukciniai privalumai ir trukumai, jei lyginti su kitom panasiom mashinom, ir kaip pasireiskia sitos mashinos naudojimas, kurie komponentai yra labiau linke gesti, kokios kuro ir exploataciniu medziagu sanaudos, apie konkretu egzemplioriu as nekalbu - noriu isgirst bendrus ispudzius tu, kurie tokia mashina naudojo