Tema: Re: patruliu baudos
Autorius: eimaz
Data: 2011-09-21 20:30:36
tu kietas! su antiradaru aš irgi lakstyčiau +40km/h viršydamas greitį.

"Nords"  wrote in message news:j5d4mv$5u4$1@trimpas.omnitel.net...

Bagazine pagal ju vidaus taisykles jie gali paprasyti atidaryti,bet kadangi
vairuotojas vadovaujasi keliu eismo taisyklemis,tai ten niekur neparasyta
jog tai privaloma padaryti.
Norint kad keliu policijai butu atidaryta bagazine,jei turi sulaikyti masina
su vairuotoju,rasyti tarnybini,tada apziuros protokola ir tik tada turi
teise paziureti i bagazine.Tuo atveju jei keliukas principingas,gali
sulaikyti iki triju valandu be sulaikymo protokolo.
Jei vairuotojas geranoriskai atidaro bagazine,policininkas net neturi teises
prasyti atidaryti bagazineje esanciu kupriniu rankiniu ar taip toliau.
nekalbu kai buna sulaikymas pagal itarima,tada taikomos kitos proceduros ir
viskas ten yra paprasciau.
Zimokit savo teises ir pareigas ir galesit siek tiek reikalauti is keliuku
daugiau negu jie padaro :).Taip pat galima paprasyti kai sustabdo parodyti
pazymejima,jei atsisako tai daryti,skambinti pasitikejimo telefonu arba
112.Aisku tada jei bus pazeidimas ir tures irodymus,gausit pagal pilnai.
Toje istorijoje dar buvo ne viskas,mate bardacioke pas mane radar
detektoriu.Kesinosi konfiiskuoti ir parasyti bauda,bet faktu kad as ji
naudojau neturejo.Turet nera draudziam,naudot yra baudziama :)