Tema: Re: patruliu baudos
Autorius: finito
Data: 2011-09-20 08:22:03
yra daug galimu variaciju: patruliui centriukas ne pagal tvarka isduoda
radara (arba jis pats "pasiskolina"); radaras be metrologines patikros, nes
policija pinigu neturi; seno tipo radaras be atminties, nefiksuojantis
pazeidimo laiko, ju is viso neturi teises naudoti.

Mane pvz pernai su lazeriniu mol uzpelengavo ant +22 Kaune. As kadangi is
principo tokiais greiciais nevazineju po miesta, tai sakiau nesamone, rodyk
radaro patikros popierius, rasyk protokola. Ko pasekoje pasimaive zaliasis
ir paleido...