Tema: Re: Darysiu aktcsyje
Autorius: Korke
Data: 2011-09-14 09:44:35
On 2011.09.14 09:38, pjezo wrote:
> pries sukant i desine galima ivaziuot i ta juosta.
dipendz koks zenklinimas, tos vietos nezinau, bet reik ziuret ar pereina
pries posuki i punktyra. Portugalijoj viena vieta tikrai zinau (jei per
pastaraji men neperdaze :) ) kur nepereina ir desinen pagal ket reik
sukt is antros juostos. O cia jau exstrymas buna del atsilaupeliu visokiu.

> kitaip bbzn kaip reiketu pasukti tarkim Konstitucijos/Kalvariju sankryzoje...
tada suki is savos, aisku praleides varancius A (net jei jiems ten ir
nepriklauso but deja)