Tema: Re: Darysiu aktcsyje
Autorius: aviliux
Data: 2011-09-14 09:03:51
"KEdas" <edas@[non]katalogai.net> wrote in message
news:j4pf2d$krl$1@trimpas.omnitel.net...
> Kita svarbi detalė yra ta, kad už stovėjimą ne vietoje baudžia
> savivaldybės viešosios tvarkos skyrius, kuriuos aš kuruoju, o ne policija
> ;)
> Kaip tenka pastebėti, tai policija geriausiu atveju reaguoja į labai mažą
> skundų dalį.

Vat cia tai pritariu, turiu patirties policija vs SVTS.
Gerai dirba xebra, man patiko, balsoj respekt i uvazhucha, skant :)
Pernai rugpjuty nubaude piktybine naktine triuksmadare mano kaimyne an 250.
Priestai SVTS pareigunai buvo atvare pas mus i nama, ieskojo liudininku,
apklausinejo. Nu vienzo dirba.

Beje po nedidelio atokvepio kaimyne piktybiskai deda ant visu toliau. Man
labai noris padaryt antra etapa ir nuskausmint ja jau ant 1000 (+/-)
Sian 10h einu tartis pas VILNIAUS MIESTO TREČIOJO POLICIJOS KOMISARIATO
PREVENCIJOS SKYRIAUS SENAMIESČIO SENIŪNIJOS vyresnioji tyrėja Dovilė
Švabauskienė