Tema: Re: Degalinės sukčiauja
Autorius: eex
Data: 2011-09-12 16:09:44
nu man irgi keistai pasirode. nu gal kokius du metus pyliausi emsi
grigiskese. bakas vietoj zapaskes. na pripila max 35ltr jei atvarai jau su
tusciu. bet pora kartu atvaziavus ant duju (aisku jos jau i pabaiga buvo)
pripyle 41ltr :) is pradziu pamaniau gal rimtai kazkas negerai.  pabandziau
keleta kartu piltis degalinej (elektrenuose kazkokia no name) - ten +/-
viskas ok. tada vel pabandziau i emsi - vistiek pripila daugiau nei
anksciau. nafik - nebesipilu pas juos.

"Nikodemas"  parašė naujienų news:j4kf82$og1$1@trimpas.omnitel.net...

http://verslas.delfi.lt/automoto/degalines-sukciauja-ar-vairuotojai-nepriziuri-irangos.d?id=49537048

Pas mane Audi duju bakas 40l  (zapaskej) - 5 metai duju tilpo 36l +/-
dabar keli mėnesiai telpa 40+ l. sukčiauja degalinės arba visiems vienu metu
plūdės sugedo. Vasarą važinėjau po Vokietiją - visur pildavo 36 litrus.