Tema: Re: 2006m Mazda 2 (Ford Fiesta)
Autorius: AurimasB
Data: 2011-09-12 15:26:47
sinchronizatoriai gal kokie greičių dėžėje.

o gal paprasčiau, papbadyk iš vidaus plasmases apsiardyt iki mechanizmo, gal kas padilo ir kliuna kur, man taip astrai buvo, kad metant pirmą pavarą reikdavo snukiai grūst, reguliuot nesigavo nes tada 5 pavara neismesdavo (traukutė prie dėžės i naują buvo pakeista, nepadėjo) :). žodziu su dilde praėjau ten prie ryčiago ir kaip ranka nuėmė :).