Tema: Re: zalos issireikalavimas is nedrausto eismo ivykio kaltininko
Autorius: Rokis
Data: 2011-09-12 13:51:00
tai jai Dvirka turi civ draudima tai ir tau viska apmokes.
jai abipusis tai abiems Giraite, pasiulo eiti ir nekvaisinti galvos ir savo
nuostolius tvarkotes patys. (Nera CASCO)
jai tu kaltas tai tavo Civ Dr. apmoka Vaiko 17m dviracio remonta ir galvos
susiuvima jai jo tevai / globejai tau neturi pretenziju.

ir tu gauni dar bauda uz iskaitini ivyki nuo 0.5 klt iki 1 klt arba teisiu
ateminas nuo 6 iki 12 men

"audrius"  wrote in message news:j4kmkk$2q8$1@trimpas.omnitel.net...

sveiki, situacija tokia:
dalyvavau eismo ivykyje su automobiliu, kitas dalyvis - dviratininkas
nukentejom abu, as finansiskai (sulamdytas auto, neskaitant, kad kelias val
reikejo isskirt vazinejant po nerkologinius, giraites, laukti polizijos,
greitosios), dviratininkas (nepilnametis, 17m) sulamde dvyrka ir prasiskele
galva
policijoje vyksta tyrimas, auto drausta civ draudimu, kasko nera, 95% sansu,
kad del eismo ivykio bus pripazintas kaltas dviratininkas, 5% - kad abu.
draudime man paaiskino, kad tuo atveju, jei esu ivykio kaltininkas, mano civ
draudimas galioja ir padengia nuostolius, jei kaltas tik dviratininkas -
nuostoliu galiu prasyt atlygint teismo keliu, kaip yra siais atvejais?
1) jei yra abipuse kalte? mano draudimas tvarko jo dvirati ir moka uz galvos
susiuvima, bet turiu teise reikalaut savo auto tvarkymo ar kiekvienas
tvarkomes savo reikalus?
2) jei tik dviratininkas pripazystamas kaltu, kaip atrodo forma tartis
graziuoju? kaip turetu skambet tas popierius ir visos proceduros, kurios
leistu mus susitarti be teismo?
3)kokios proceduros viska padaryt teismo keliu, su salyga, kad nepavyks
susitarti graziuoju, nuostoliai auto 200-500Lt eiles

aciu uz pagalba