Tema: Re: Ar filmuoja jei pravaziuoji per raudona sviesa
Autorius: Rokis
Data: 2011-09-09 12:22:16
Gali sukti I kaire kai nedega zalia papildoma rodykle, tik praleidi masinas
is priekio nes kliutis is desnes, ir jai nera desniam sviesofore zaliam fone
nurodomas krypties:
Tai jai tiesiog zalias blynas desniam sviesofore suki I kaire nedegant
zaliai rodykliai ir px.

"svyt"  wrote in message news:j4c2fb$ptp$1@trimpas.omnitel.net...

kas idomu kokioj danijoj gali sukt i kaire jei nedega pridetine sekcija.
Vilniuj beda, kad dazniausiai nakti jei nezinai kad yra lentute sukt i kaire
jos nematai, labai ryskiai sviecia nakti sviesoforai.

--
vyt/ /