Tema: Re: Pasiulykit meistriuka signalizacijai sumontuoti
Autorius: Zigmas
Data: 2011-09-09 11:14:57
miestas kaunas, jeigu ka. Kiek kainuoja toks malonumas. Is esmes tai man
reikia paprastos signalizacijos kad ir kokia E50, jei koks kaimynas stuktels
netycia ar katalyza pyzdins ar kazkas panasaus kad girdetusi, vis ramiau bus
ant dusios, bet sako kad paprastos signulkos blogai bendrauja su CAN
sistemom, uzsidegineja visokie check engine, durys ne visos atsirakina ir
kazkas panasaus.