Tema: Re: comm volvo v70
Autorius: svyt
Data: 2011-09-09 09:49:40
siaip cia ne binarai, pakatu nuorodos, ir cia masinos parduot praktiskai
neimanoma, nes realiai cia lankosi 50 zmoniu, ir kiekvienas turi specifiniu
reikalavimu, pvz as kai suvedu i autopliusa butinus reikalavimus, jis
neranda ne vieno auto is mazdaug 100 000 berods, arba randa kelis, bet ju
kaina 20 kartu virsija mano numatyta tam.

--
vyt/ /