Tema: Re: info atsiimantiems teises
Autorius: |===>
Data: 2011-09-09 09:32:43
"svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in news:j4c4b4$r3f$1
@trimpas.omnitel.net:

> ko tu toks piktas? arba nezinau prisistores. Linas subjektyvus, gan
> dinamiskas, iracionalus zmogus, bet labai draugiskas ir ''saviem'' pades
> visada, net aukodamas savo interesus, tiesa, tik tol kol busi ''savas''.

piktas? hm, pykcio kaip tokio lyg ir nejauciu, bet tokie zmones mane
erzina. kokie 'tokie'? ogi tokie, kurie turi kazkoki autoriteta savo
pazistamu rate ir tokiu budu tame rate skleidzia idejas, kurios is pirmo
zvilgsnio atrodo graziai, pvz 'istatymu virsenybe', kuriu klaidinguma jie
patys yra pajegus suprasti, skirtingai nuo daugumos recipientu, bet kadangi
neranda valios susitvarkyti su vaikysteje patirtomis traumomis, tai
ignoruoja informacija, kuri aktyvuoja migdolinius kunus, ir tuo budu yra
pagrindinis veiksnys, salygojantis tai, kad maza grupele zmoniu, sugeba
efektyviai kontroliuoti ir engti visa populiacija

--
Vinis