Tema: Re: info atsiimantiems teises
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-09-08 14:20:24
T.y. tu nori pasakyti, kad niekada nedarai nieko, kas tavo manymu yra
blogai? As  tai darau kiekviena diena. Pavyzdziui zinau, kad rasyt be
lietuvisku raidziu yra blogai - o rasau. Blogai keiktis -  gyvenant salia
piderastu daznai tai gaunas. Nemegt piderastu sako irgi negerai, nors cia
jau nesutinku. Nesportuoju, vartoju alkoholi, kartais daug, uzmirstu
paskambinti tevams, nesusitvarkau garazo ir senai besitikrinau sveikata.
Visa tai ir dar 1000 dalyku mano nuomone yra labai blogai, uz kai kuriuos
net reiktu mane bausti. Nu ir ka? Tai neleidzia man suprast, kad tie dalykai
yra blogi. Ir ieskot kazkokiu pateisinimu - as cia taip darau, nes taip
teisinga - nu nahuj. Blet, ir vel nusikeikiau...