Tema: Re: radarai pradeda darba Vilniuje
Autorius: Shlipsas
Data: 2011-09-08 17:08:43
Mano atveju zinau, kad fotkeje turejo matytis bent 4 auto. Bet ishkirpta,
ishcropinta fotke rodo tik mane viena.  Tingejau/nenorejau ten dusintis
besiaishkindamas, kodel apkarpyta fotke ir tt, ir ar apkarpyta fotke ar ne.
Juolab, kad zinau, kad ash ten greichaiusias buvau :)

--

Shlipsas
865920307 / Vilnius