Tema: Re: radarai pradeda darba Vilniuje
Autorius: Nitro
Data: 2011-09-08 12:50:29
trumpai tariant virsiji greiti ten, kur didziausia tikimybe kegli nukalt?

"svyt"  parašė naujienų news:j4a2bu$g57$1@trimpas.omnitel.net...

jo, mane ir kazkaip retai baudzia, nors buvo, kad vos 10 balu nesurinkau,
kazkaip bangom ikliunu, nors vazineju visad vienodai, nelabai sukdamas
galvos. tiesa, placiomis gatvemis vengiu virsyt greiti. drasiausiai vaziuoju
kai buna plikledis, po rajonines gatves- pvz zveryne ne karto nesu mates
radaro per 25 metus.

--
vyt/ /