Tema: Re: oras saliarkoj
Autorius: svyt
Data: 2011-09-03 20:16:57
oras sistemoj o tu starteri siulai keist. jei bake ner siurbliuko nuimciau
slanga ir pabandyciau kompresorium, pompa prapust i baka, prasivalys
sietelis trumpam ir jei pageres keliom dienom ar savatem reikia plaut baka.
jei puciasi- traukiasi is bako lengvai (galima ir burna bandyt, tik labai
neskani ta saliara) tada beda kazkur kitur, gal ir slangeliu jungtyse, gal
ikirstas kur dugne, o gal ir siurbly.

--
vyt/ /