Tema: Re: oras saliarkoj
Autorius: CodeC
Data: 2011-09-01 22:54:37
On 09/01/2011 09:56 PM, Dainiushas wrote:
> starteris kaip? Pas mane naujos įvorės ir šepetėliai viską pakeitė iš
> pagridų, o ir aumuliatoerius taip 10m senumo vis dar OK.

starteri pries pusmeti tokie lochai taise, nesamoniu pridare, bapkes
atidave... atseit pakeite rele. pas variklistus poto nebuvau, pries tai
sake kad letai suka... pats is klausos nelabai ka suprantu. itariu kad
reiks dar karta starteri ziuret. akumas naujas, laidai isvalyti ir viens
naujai pravestas. zvakes siandien pats visas po viena patikrinau issisukes.