Tema: Re: A6 allroad +/-
Autorius: kastisv
Data: 2011-09-02 00:35:10
nzn kaip cia geriau pasakius. pries kelis metus(jauciu pries 3) teko
skolintis rx'a keliom savaitem ziemos metu. pries naujaka.  tai tiesiog
eiliniam keli jis  toks "paplaukiojantis" ( nelygiuose kauno
priemiesciuose).  taciau kai to metu piso belekiek sniego/pusnu, tai
vaziavau ir zvangiau is visu. zodziu rx'ai man  nepatinka del daugiau
intterdizaino.ex irgi neypatingai.