Tema: Re: A6 allroad +/-
Autorius: kastisv
Data: 2011-08-31 23:25:50
taip, asmeniskai zinau tokiu, kurie gyvena su tevais, bet vazineja su
babanu. bet man asmeniskai visiskai dzin. kiekvieno apsisprendimo reikalas.
siuo klausimu as labiau palaikau jankius. gi cia marijos zemej yra "
reikalas" pasistatyt axujena xata , nesvarbu kad nebaigta, arba baigta po
belekiek metu, kai jau vaikai baigia moklsus ir pisa nx is tos lietuvos
neatsigrezdami. ir ta xata lieka pelyt amziams. bet kitoj vietos visa
gyvenima svajoja apie " svajoniu tacka", bet pravazineja su paskutiniu
triperiu, nes reikia pelesine xata pastatyt niekam.  taigi cia kiekvienam
pagal save.
cia gal taip grubiai viska pasakiau, bet cia mano nuomone.