Tema: Re: mazda 6
Autorius: spakainas
Data: 2011-09-01 12:10:56
Kol bus tokių, kuriem svarbu 3 dalykai: markė, metai ir kaina, tol
lipdytų iš 5 ir atsuktų nuo milijono skenduolių rinka ir klestės. Jei
nori gero daikto, turi už jį sumokėt. Kiekvienas auto turi savo kainą.
Išimtys tik patvirtina taisyklę, jei vienam pasisekė paimt už pigiai
tikrai gerą, tai nereiškia kad taip ir turi būt. Aš žinau kiek nervų ir
laiko kainuoja surast tinkamą egzempliorių Lietuvoj, didžioji dalis
sulipdyti arba atsukti, kurie ir "diktuoja" rinkos kainas.