Tema: Re: mazda 6
Autorius: jz
Data: 2011-09-01 11:59:37
piatakas 1 ar 2 metais senesnis, tikslios datos dabar nepamenu. tiek ir
kainavo. kol kas naudojamas dar tik keleta menesiu, trukumu neislindo.

jei masina vazineta lietuvoj ir parduodama nes jau uzpi....  tai argi tai
tas pats, kas pirkt DE kad ir 30 proc brangesne tokia pat?

Kodel jos turi kainuoti tiek pat?
LT prieziura, detales ir visa kita to paties lygio kaip ir DE?

Nesiveliant i kitas smulkmenas susijusias su keliu bukle, vaziavimo manierom
ir visa kita..
niekada jos nekainuos tiek pat. yra rinka, kuri ir nustato kainas.