Tema: Re: Oficialus ford servisas - G A I D Y S
Autorius: Veikejas
Data: 2011-09-01 09:19:22
na tu ir pasakei, tiesa sakant fordas viena ish patikimesniu markiu.
Va mane stebina tie kas nusiperka mersus ir tikisi, kad bedu nebus, kai
mersas jau berods 5 metai labiausiai byranti marke pasaulyje, na aishku
sulaukia rimtos konkurencijos ish roveriu, bet kolkas juos vis apdeda
gedimais.

"markatas" <info@_delete_markatas.lt> wrote in message
> Ne nu tai prastas pas tave ir pas atstovus kompas, jei nerodo kuris rato
> varztas nedaverztas. O jei rimtai - nusiperka Forda ir nori, kad viskas
> butu gerai. Sviecia labai dideles islaidos ir tiek. Arba auksarankiai is
> keliu lipine viska, arba didesne tikimybe gres visos kuro sistemos
> keitimas, nes bus sistema gavusi vandens ir prasidejes grandininis
> byrejimas, pradedant zemo slegiu siurbliu ir baigiant auksto stelgio
> visais komponentais
>
> markatas
>
> "netavoreikalas" <reikalas@tavo.ne> wrote in message

>>> siurblys... Kaip atsakymas is oficialiu atstovu... Sakau bent siurblio