Tema: Re: Oficialus ford servisas - G A I D Y S
Autorius: markatas
Data: 2011-08-31 16:41:44
Tai nieko, mano vienam klientui autorizuotas isstate 10 klt saskaita po to
kai "rimtas variklistas - santechnikas" pakeite pagrindini dirza. Aisku i ta
suma jie pakeite 2 PD purkstukus (kuriu korekcijos tikrai dar labai mazos
buvo), pakeistas plaukiojantis (na tas vos vos dave apie save zinoti) ir
galiausiai mechaniskai per nauja uzdetas dirzas ir problema issisprende.
JOKIA diagnostika nerode problemu (blogai isstate viena veleneli, kurio
neseke daviklis). Keite viska is eiles kas bent kiek buvo itartina.
Variklistas po to kai jau viskas paaiskejo pareiske - na as is akies staciau
dirza, jokiu irankiu sitiems varikliams neturiu. Net pinigu uz dirzo keitima
negrazino...

markatas