Tema: Re: del AT padangu - klausimas padangistams ir siaip Doxlams visokiems :)
Autorius: Tomazinas
Data: 2011-08-31 03:53:37
Su BF Goodrich'ais MT (prikabinau nuotrauka) - 6 kartus ish eiles laimejau
prizines vietas - nuo lapkrichio men iki balandzhio men. Tiesa, kelis kartus
buvau uzhsidejes shipuotus Nokian'us, bet kai buvo konkretus plikledis. O
shiaip, startas neproblema,
ieti i posuki nebeda, su stabdymu beda, bet kai varai su geru shturmanu,
kelio knyga ir Terratripu - viskas normaliai. Tie, kas su Zhiguliukais,
Moskvichiukais vazhinejo, prisimena, kad tais laikais civiliniu padangu
pasirinkimo nebuvo :D

--
Tomazinas