Tema: Re: del AT padangu - klausimas padangistams ir siaip Doxlams visokiems :)
Autorius: Doxlas
Data: 2011-08-24 12:36:15
Ish mano patirties standartines AT per kieto mishinio kad zhiema
atsipalaidavus vazhinet.  Asfaltas/zhvyras ir truputis offroado joms ok, bet
kai rimta koshe ir shlapia zhole - jau zhiurek ir nera sukibimo, o ant ledo
ar suplukto sniego sukibimo nera visai.
Ish kitos puses minkshtos zhiemines ar MT smarkiai drozhiasi ant asfalto
vasara. Todel manau kad vistik 2 komplektai ar net 3 (AT/MT/zhiemines) butu
optimaliausia.