Tema: Re: Neužsiveda Omega. Plius minus kame gali būti problema?
Autorius: Renookas
Data: 2011-08-19 12:05:14
jei prisimintume pirmuosius postus kad ten priejimas chrenovas, tai nematau
nieko cia baisaus. as asmeniskai nezinau kur ir kaip jis ten stovi. jei ten
kokia pusantros valandos nuimineti tai nematau nieko brangaus.
tai nori psakyti kad guoliukai ir sepeteliai kainavo kokia 40 Lt, o visa
kita uz dyka turejo buti? man labai idomu kiek tu vertini toki darba?
tiesiog tavo nuomone kad butu normalu?