Tema: Re: Neužsiveda Omega. Plius minus kame gali būti problema?
Autorius: bat0nas
Data: 2011-08-18 09:50:59
Vožtuvų dangteliai? Per tepalų klanus nesimato tų vožtuvų dangtelių :D
O šiaip jei rimtai - leidžia tepalus per tų dangtelių tarpines kaip
reikiant.. bet kažkaip vis neprieina rankos iki šitos dalies sutvarkymo.

Ar gal kokią kitą bėdą dar turi omeny, kurios nežinau.

--
"CodeC"  wrote in message news:j2ichr$8bj$1@trimpas.omnitel.net...

On 08/18/2011 09:43 AM, bat0nas wrote:
> Taip. Problema starteryje. Dabar jį kaip tik nuiminėja servisas.
>
> Turiu pripažinti, kad atsidaręs kapotą (variklis benzas V6), aš to
> starterio neradau :D Tad pastuksenti galėjau tik kur nors kitur :D :D :D

nepamenu jau ir as kur jis, turejau takia pacia omega.
kaip voztuvu dangteliai laikosi?:)