Tema: Re: Kia Sportage 2010-2011
Autorius: Matrix
Data: 2011-08-11 15:15:49
toks jausmas kad lenktynese dalyvauchiau :D
yra vairuotoju kurie ir nuo shviesoforo iki shviesoforo sugeba ir sankaba
patikrint ir stabdzhius maksimaliai...
Jeigu stebi normaliai kelia, zhiuri kaip kiti elgiasi, kazhkiek gali
prognozuoti vieno ar kito vairuotojo veiksmus...ir tt.
ash sakychiau taip, kai vairuoji auto o praktikos nulis, tai ir 100km/h
labai didelis greitis... man asmenishkai po motociklo visos auto yra labai
letos ir ash tikrai nesistengiu kazhka su jomis aplenkti - vazhiuoju greitai
savo malonumui ir tiek...