Tema: Pasamprotavimai apie eismo organizavimą
Autorius: KEdas
Data: 2011-07-19 08:55:57
Sveiki,

Pasvarstykime kokios būtų neigiamos pasekmės jei visą Vilniaus 
senamiestį paskelbti gyvenamąja zona ir zona, kurioje draudžiama stovėti.

Kol kas matau tik pliusus, tad norėtųsi išgirsti ir tokio sprendimo 
minusus. Iš karto pranešu, kad tranzitinio eismo sumažinimas yra 
pliusas, o ne minusas.

Primenu kuo gyv. zona ypatinga:
KET / XXI. Eismas gyvenamojoje zonoje
180. Pėstiesiems leidžiama vaikščioti važiuojamąja dalimi visoje 
gyvenamojoje zonoje, tačiau jie neturi trukdyti transporto priemonių 
eismui be reikalo. Gyvenamojoje zonoje pėstieji turi pirmumo teisę prieš 
transporto priemones.
181. Gyvenamojoje zonoje draudžiama:
181.1. važiuoti didesniu kaip 20 km/h greičiu;
181.2. stovėti įjungus transporto priemonės variklį;
181.3. palikti stovėti didesnės kaip 3,5 t didžiausiosios leidžiamosios 
masės krovininius automobilius, daugiau kaip 12 sėdimų vietų autobusus, 
taip pat traktorius, savaeiges mašinas ir jų priekabas;
181.4. mokyti vairuoti.
182. Transporto priemonės vairuotojas, įvažiuodamas į kelią iš 
gyvenamosios zonos, privalo duoti kelią juo artėjančioms transporto 
priemonėms.
183. Šio skyriaus reikalavimai taip pat taikomi daugiabučių gyvenamųjų 
namų kiemuose.

Ir kuo ypatinga draudimo stovėti zona:
540. Zona, kurioje draudžiama stovėti. Nurodytu laiku, o jeigu laikas 
nenurodytas - visą parą transporto priemonėms draudžiama stovėti visuose 
keliuose, esančiuose teritorijoje už ženklo, išskyrus specialiai 
stovėjimui skirtas ir atitinkamais ženklais pažymėtas vietas.