Tema: Re: OT: patarkit :)
Autorius: zhegonskas
Data: 2009-04-29 16:00:47
laba diena. siandien vel buvau draugystes, savo akim maciau. dvigubo
suspaudimo, lenkishkas (samu soboj) dvigubo suspaudimo kaip tik - 1899
LT. jei su volframiniu atbuliniu voztuvo ir sensoriniu valdymu tai tada
jau 2199, bet tas jau ir ne lenkishkas.

koroce, dabar geras laiaks pirkti, ant visokiu tokiu daigtu akcijos.,
nes tas brangesnis kazkada ar ne 4K kainavo. bet cia aisku dar labai
seniai, gal uzpernai, kai statybu bumas buvo.