Tema: Re: OT: patarkit :)
Autorius: astuntas
Data: 2009-04-29 14:07:29
nu ne 100 procentu, bet buvau kaune draugystes gatvej ir megoj (cia kauno du
didziausi senukai), tai yra keli kompresoriai, geriausiu atveju -  tik keliu
cilindru (1, 2 arba 3), bet ne dvigubo suspaudimo. tai nebent tu esi is
kokio vilniaus, kur didesni senukai, arba senukai ne viska laiko expozicijoj
:) aisku, gerai pasitarus su vadybininkais, gal is kazkur uzsake ir atveztu,
bet kad lentynoj nera, tai tikrai :)

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4040 (20090428) __________

http://www.eset.com