Tema: Re: klausimas apie bugninius stabdzius
Autorius: svyt
Data: 2009-06-07 18:24:51
bugnai reikalauja maziau prieziuros, retai naudojamoj masinoj neprikepa,
kalades laiko daug ilgiau. trukumai- veluoja stabdyti, kas aktualu pvz
ziede, posukyje- daugiau sansu kad masina prades slyst priekiu, bei bijo
dregmes, purvo (zvyro)- pravaziavus gilia bala rekomenduotina spustelt
stabdzius.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.