Tema: Re: klausimas apie bugninius stabdzius
Autorius: Evaldas
Data: 2009-04-26 08:11:24
"astuntas" <4spam@google.lt> wrote in message
news:gsvvu4$5eb$1@trimpas.omnitel.net...
> 1. kaladeles yra riestos, todel jas (turbut :) ) sunkiau pagamint, nei
> diskiniui stabdziui

Ne. Diskiniu stabdziu kaladeliu medziagai zymiai didesni reikalavimai.

> 2. taip pat statosi kruva spyruokliu (kas siek tiek didina mechanizmo
> nepatikimuma, bent jau teoriskai)

spyruokles visos yra grazinancios, taigi stabdymo patikimumui itakos ner.

> 3 bugna pagamint (tikriausiai) kainuoja daugiau, nei diska

Esmine tavo klaida, reikalavimai metalui zymiai didesni diskams

> 4. cilindriuka pagamint turetu but tiek pat sudetinga, kiek ir suporta -
> stokas, vaiksciojantis ant manzetu

Bugniniu stabdziu sis mazgas zymiai paprastesnis

> 5. diskas stabdo efektyviau

Nei bugnas nei diskas nestabdo. Tiksliau ir vienu ir kitu atveju stabdyma
lemia padangu sukibimas su danga.