Tema: Re: Bet tai koks siaubas!..
Autorius: eex
Data: 2011-05-19 16:45:16
nors nea, paziurejau atidziau foto, tai auto stovi jau ivaziavime i kiema, o
is pradziu pamaniau, kad ji nuskrido i priesingoje gatves puseje esanti
ivaziavima... gal tiesiog neivertino britvos greicio ir mane prasoksias...

"eex"  parašė naujienų news:ir36c8$9fi$1@trimpas.omnitel.net...

ten jis nebutinai tik ant vieno rato galejo vaziuoti. as pats gyvenau ilga
laika salia, tai ne karta esu mates ka ten tie britvininkai isdirbineja :)
buna, kad isvare is ziedo (daznai keliese) soka i priespriesini eisma (ten
kai sviesoforas rinktines/siemyniskiu g uzstabdo masinas) ir nesasi. tad
laguna pilnai galejo nesuprasti, ar kas nors vaziuoja is priekio. panasu,
kad ji ir smugi daugiausia gavo galan, tiksliau gal slysdamas mocas
uzsikabino ir nusviede ja taip, o i dureles issitaske britvininkas.

"Korke"  parašė naujienų news:ir2vj3$v5a$1@trimpas.omnitel.net...

IMHO tai:
greitis "is akies" viska pasako apie "tikroviskuma" - dristu speti vare jie
ten kaip zinia keliese, na dudos aisku ne stokines, praleke link ziedo,
pavyduoliams pakelese buvusiems (dar cia klausimas kiek ju buvo, o kiek
patapo "buvusiais" tik po ivykio islindus i lauka pavepsot) to garso pilnai
pakanka nustatyti, kad jau 150-200km/h (ir kad girtas matyt tuo paciu)

pagal foto kur po smugio jau viskas guli man ten is atminties nu kokie
200-250m max nuo isvaziavimo is ziedo, taigi daleiskim isejo jis is to
posukio i tiesiaja, kol issilygino, kol kilstelejo jau turejo but ties pirmu
ivaziavimu i kiema ten po desine kur yra. Tai ten kokie 100m dar iki to
inkilo, kuris fotkese matosi. Ir tada matyt pamate, kad oblius uzskersuoja
masina, na stabdis galinis, motas teskiasi ant priekinio rato,ant sono ir
bumt. Ir tikrai neaisku nuo kurio is tu "bumt" jam ragai parejo. Taip, kad
kur ten 150 ant vieno rato ir bumt tada as niekaip nesuprantu :-/. Tiesiog
avarija eiline. Kaltas tiek vienas tiek kitas.
Nes asilu uz auto vairo pilna, tik kad visos situacijos kur sudalyvauja tik
du tokie neeskaluojamos kaip, kad kai dalyvauja moto.