Tema: Re: Bet tai koks siaubas!..
Autorius: Korke
Data: 2011-05-19 14:40:19
IMHO tai:
greitis "is akies" viska pasako apie "tikroviskuma" - dristu speti vare jie
ten kaip zinia keliese, na dudos aisku ne stokines, praleke link ziedo,
pavyduoliams pakelese buvusiems (dar cia klausimas kiek ju buvo, o kiek
patapo "buvusiais" tik po ivykio islindus i lauka pavepsot) to garso pilnai
pakanka nustatyti, kad jau 150-200km/h (ir kad girtas matyt tuo paciu)

pagal foto kur po smugio jau viskas guli man ten is atminties nu kokie
200-250m max nuo isvaziavimo is ziedo, taigi daleiskim isejo jis is to
posukio i tiesiaja, kol issilygino, kol kilstelejo jau turejo but ties pirmu
ivaziavimu i kiema ten po desine kur yra. Tai ten kokie 100m dar iki to
inkilo, kuris fotkese matosi. Ir tada matyt pamate, kad oblius uzskersuoja
masina, na stabdis galinis, motas teskiasi ant priekinio rato,ant sono ir
bumt. Ir tikrai neaisku nuo kurio is tu "bumt" jam ragai parejo. Taip, kad
kur ten 150 ant vieno rato ir bumt tada as niekaip nesuprantu :-/. Tiesiog
avarija eiline. Kaltas tiek vienas tiek kitas.
Nes asilu uz auto vairo pilna, tik kad visos situacijos kur sudalyvauja tik
du tokie neeskaluojamos kaip, kad kai dalyvauja moto.