Tema: Re: Pablevyzgojimui - nafta vakar apie -15USD/bar
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-05-07 15:57:09
Taip - tu gyeni kitam Londone - poziurio klausimu. Mano gimines irgi
pragyvena uz nurodytas sumas Londone. Bet, kai pamaciau - ash visdelto
gyvenciau Lietuvoje uz 800 Lt - smagiau butu.

"Ignas"  wrote in message news:iq3etk$1jr$1@trimpas.omnitel.net...

As apakes, gal gali pasakyt, kur tas tavo londonas? As matyt kitame gyvenu.
Vien nuoma iseina apie 1200 svaru per men, maistas - savaitei apie 50, metro
bilieciukas - dar 27. Apie masina net negalvoju - draudimas, keliu mokestis,
parkavimo vieta, ivaziavimo i centra mokestis... Uzmeciau aki i
www.autotrader.co.uk paziuret, kokio lygio zveri ivaldei uz 400 svaru - na
bile vaziuoja. A ir mano londone alus bare bent 13 - 14 lituku pakainuos.
Matomai teks man kraustytis :)