Tema: Re: Pablevyzgojimui - nafta vakar apie -15USD/bar
Autorius: Korke
Data: 2011-05-06 12:39:59
Ja ja, romka, as viska suprasti puikiai, nes ta nafta kur pries 2 savaites
buvo 124 USD/bar, o pries 3 sav 112USD bar turbut buvo skirtos atitinkamai
geguzes viduriui ane ? bet tai "korekcija" ivyko po poros dienu t.y.
balandzio paskutine savaite, pardavimo vietose.... :)
Siaip tai pajibat man asmeniskai, nes ciuju kaip puse Lietuvos remiu Batka,
ar Mishka...bet tai apgailetinai skamba sunkiai i tv ekrana telpanciu
prekiautoju asociacijos ar komaro mardashkes aiskindamos "tendencijas"
kurias per rimciausias verslo zinias transliuoja :)