Tema: Re: 6gen civic pakaba
Autorius: MumZer
Data: 2011-05-19 19:20:28
em. tai va..
pasicekinau (kemi priima pakabos tikrinimui for free - bet be amortiku
tikrinimo, kiaules servise - amortikus ir stabdzius ant stendo uz
nedideli mokesti)
isvada. amortikai norma. viskas ten ok.
bet:
galinio balkio sailentblokai..
priekis: stabilizatoriaus ivores, stabilizatoriaus traukutes, priekiniu
apatiniu sakiu galiniai sailentblokai.. ai tiesa ir kasmetinis
pavasarinis desines puses virsutinis sarnyras..
itogo - jei remontuot - pardavinet bus gaila jau :)