Tema: Re: dėl kaimynų triukšmavimo daugiabutyje
Autorius: E.D.
Data: 2011-04-12 11:18:11
Ble, ble... galvoju kas cia yra? Virs manes bute vis bilda ir bilda kaip
su kablais... Galvojau, negali but, kad visa diena po namus su kablukais
vaiksciotu.
Pasirodo buna tapkiu su kablukais...
Bet kaimyne nuo ju isgelbetu turbut tik smegenu persodinimo operacija,
nes kaimyne irgi tokia leopardine blondine...
Gal jai kokius spastus ant laiptu paspest, kad koja nusilauztu.