Tema: Re: dėl kaimynų triukšmavimo daugiabutyje
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2011-04-11 19:54:48
Pas mane nuo pernai rugsejo du men. grodavo taip nuo 22 iki 4-5 ryto.
Po 2 menesio isjungiau el. Ysijunge, bet nutilo. Po savaites vel tas pats.
Isjungiau, ysijunge, tada nukirpau prie skaitliuko abu laidus. Tada atejo,
isjunge pas mane.
Tada pasiemiau dudele ir su vaikiu uzlipom y virsu. Patriuksmavau bisky.
Iki dabar tylu.
Beje, butas nuomojamas, 4 studentes laaaaaaaaaabai neblogos...